Nie posiadasz Flash Player'a lub posiadana przez Ciebie wersja jest za stara. Pobierz najnowszą wersję Flash Player'a

Praska Giełda Spożywcza wita na swoich stronach. Celem naszej działalności jest stworzenie rynku, który zgromadzi szerokie grono hurtowni artykułów spożywczych i gastronomicznych, funkcjonujących w obrębie miasta stołecznego Warszawa. Pragniemy zapewnić Państwu dostęp do artykułów takich jak mięso, owoce, warzywa, świeże ryby czy wędliny w jak najkorzystniejszych cenach. Jesteśmy przekonani, że zaopatrzenie sklepów spożywczych i gastronomii oferowane przez hurtownie działające na naszej Giełdzie spełni Państwa oczekiwania.

  • Zakaz handlu w niedzielę – za i przeciw 10 Stycznia 2017

    W trakcie odbywających się na Stadionie PGE Narodowym targach „Orzeł Dystrybucji FMCG”, zorganizowany został panel dyskusyjny w sprawie zakazu handlu w niedzielę w którym udział wziął Przewodniczący Rady Nadzorczej Praskiej Giełdy Spożywczej Zenon Daniłowski.

  • Statuetki w konkursie POLSKI SMAK 2016 przyznane 5 Stycznia 2017

    Targi „Orzeł Dystrybucji FMCG”, których ubiegłoroczna druga edycja w dniu 25 listopada zgromadziła na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie blisko stu wystawców – głównie produktów spożywczych – zostały przygotowane z myślą o detalistach i hurtownikach. Organizatorem targów jest popularny magazyn branżowy „Życie Handlowe”.

  • Smaki Podkarpacia na Praskiej Giełdzie 2 Stycznia 2017

    Z marszałkiem województwa podkarpackiego Władysławem Ortylem 29 grudnia 2016 roku spotkał się w Podkarpackim Urzędzie Marszałkowskim dyrektor Praskiej Giełdy Spożywczej Janusz Dąbrowski. Podczas spotkania omówiono wspólną organizację planowanego na Praskiej Giełdzie Spożywczej wydarzenia pod nazwą „Smaki Podkarpacia”. Event promujący tradycje kulinarne Podkarpacia odbędzie się na Praskiej Giełdzie Spożywczej w połowie maja 2017 roku.

  • „Produkt Polski” nie zawsze znaczy polski 16 Stycznia 2017

    Od początku roku 2017 producenci artykułów rolno-spożywczych zyskali możliwość oznaczania swoich towarów nowym znakiem graficznym – „Produkt Polski”, który informuje o polskim pochodzeniu produktu. 

  • Marki własne w odwrocie? 2 Stycznia 2017

    Według analiz firmy badawczej IRI Worldwide, w Europie Zachodniej w 2015 roku nastąpił – choć niewielki, to jednak wiele mówiący – spadek udziału marek własnych w sprzedaży artykułów spożywczych i chemii gospodarczej, po latach stałych wzrostów. Wartościowo marki własne stanowią tam 38,3 proc. sprzedaży (spadek o 0,6 proc.), natomiast ilościowo 47,4 proc. (spadek o 0,5 proc). Konsumenci wracają do produktów premium oraz do marek producentów. 

  • Rolnik będzie mógł sprzedać żywność własnego wyrobu 21 Listopada 2016

    Sejm przyjął ustawę ułatwiającą rolnikom sprzedaż żywności z własnego gospodarstwa. W myśl nowych przepisów rolnik będzie mógł sprzedać produkty przez siebie przetworzone – bez konieczności zakładania firmy. Przychody z tego tytułu do wysokości 20 tys. zł rocznie będą zwolnione z podatku.